cala ciaza przebiegał prawidłowo. porod natomiast byl bardzo dlugi

Rododendron

Temat: Nieregularne cykle...proszę o poradę
> Dzięki.Mam 23 lata wiec okres dojrzewania zakończył sie jakiś czas temu Cykle > sa długie.A lekarz u którego byłam stwierdził,że tabletki to jedyna metoda lecz > enia. Miałam bardzo nieregularne ... w regularności, co w prawidłowym przebiegu cyklu. U mnie przebiegał prawidłowo, tylko przedłużała się faza pierwsza. Z zajściem w ciążę nie miałam problemów (jak miałam 24 lata), a po porodzie cykle...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,24138547,24138547,Nieregularne_cykle_prosze_o_porade.html



Temat: DĄBROWA GÓRNICZA
Pięc lat temu przyszedł na świat mo syn Szymon i dzięi panu doktorowi Gosciniewiczowi obydwoje jesteśmy na tym świecie...cała ciąża przebiegała prawidłowo ale poród...(bardzo żle to wspominam), muszę dodac ze całą moją ciąże prowadził immy lekaż. W trakcie akcji porodowej urodziłam sama mojemu synowi Tylko pół główki a potem zemdlałam...ocknełam się juz po wszystkim moje dziecko ważyło 4.100g i długi 58cm więc wszystko jasne...Doktor Gosciniewicz zakładał mojemu synowi kleszcze (poród kleszczowy) dzięki temu odydwoje zyjemy...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,18090,15240534,15240534,DABROWA_GORNICZA.html


Temat: Odpowiem na pytania
Witam. Jestem w 25 tc., i jak sobie pomyśle o porodzie to aż mi się nogi uginają ze stachu Chciałabym się dowiedzie jak się powinnam do niego przygotowac? Czy sama mam ... ubrac i jaka koszule ze soba zabrac (dluga czy krotka) a moze to nie ma zadnego znaczenia. Czego nieprzyjemnego moge sie spodziewac. Jest bardzo duzo cwiczen dla kobiet ciezarnych ale nie wiem czy moge wszystkie wykonywac (ciaza przebiega prawidlowo). Jakie kosmetyki do ciala i gojenia sie pozniej wrazliwego krocza najlepiej jest kupic? Jak dlugo po naturalnym lub cc bede mogla wstac z...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,34126405,34126405,Odpowiem_na_pytania.html


Temat: podróż w ciązy samochodem
zdecydowanie nie ! planowaliśmy podroż do Austrii w 19tc i lekarz kategorycznie nam zabronił, mimo że ciąża przebiega prawidłowo. Ale TERAZ przebiega prawidłowo, a po takiej trasie, tak jak mówią dziewczyny, mogą pojawić sie skurcze i przedwczesny poród. Poza tym na tak długiej trasie, zawsze może zdarzyć sie jakaś stłuczka, a to tylko dodatkowe nerwy. Dlatego chyba lepiej zrezygnować z podróży na...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,105155306,105155306,podroz_w_ciazy_samochodem.html


Temat: roznice w prowadzeniu ciąży
Juz nie jeden post byl na ten temat.Dziewczyny w Polsce jak lwice bronia metody polskich ginow a dziewczyny z zagranicy chwala swoja opieke. Ja powiem od siebie. Pierwsza ciaza w Polsce ... wiec nie bylo. Chyba w 4 miesiacu stwierdzil ze z moja szyjka jest cos nie tak i kazal sie oszczedzac brac leki no i przychodzic do niego. Porod w koncu wywolywany tydzien po terminie, bo przez leki zadnej akcji nie mozna sie bylo spodziewac. Polozne sie smialy jak mowilam, ze mam krotka szyjke i mowily, ze szyja jeszcze dluga i trzyma a tu juz czas rodzic. Porod to jeden wielki bol. Teraz mam lat 40, mieszkam w Stanach i opieka jest zupelnie inna. Nikt sie nie trzesie, jest kilka podstawowych badan, 2-3 usg i jezeli ciaza przebiega prawidlowo wizyty sa co 4-5 tygodni. Przede mna porod ale juz wiem, ze bedzie mniej bolesny i bardziej ludzki. Wiec ja uwazam, ze podejscie w Polsce jest bardzo histeryczne i nie oszukujmy sie wielu lekarzy liczy na stala kase. Strasza, ze ciaza zagrozona a pozniej niejedna musi wywolywac. Dla mnie podejscie do ciazy za granica jest o wiele...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,83571944,83571944,roznice_w_prowadzeniu_ciazy.html


Temat: w ciąży po PCO
się na świat - oba porody były wywoływane. Dzieciaczki rozwijały się przez cały czas ciąży prawidłowo i nadal tak jest, tak więc nie martw się na zapas. Życzę wszystkiego dobrego (szczęścia...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,28084169,28084169,w_ciazy_po_PCO.html


Temat: ciaza a lot samolotem?
najlepiej jeżeli skonsultujesz się z lekarzem - on powie Ci czy nie ma w Twoim przypadku jakichś szczególnych przeciwwskazań. ale jeżeli ciąża przebiega prawidłowo i nic Ci nie dolega to spokojnie ... prawda? tylko kilka razy w miesiącu). przeszkodą może być za to czas trwania lotu, jeżeli jest bardzo długi (więcej niż 5-6 godzin) bo jest to po prostu męczące, ale i w takim wypadku nie trzeba koniecznie rezygnować z lotu, tylko po prostu zadbać o swoją wygodę, od czasu do czasu zmienić pozycję, pogimnastykować się, itp. stopień zaawansowania ciąży ma wpływ na samopoczucie - także w czasie lotu samolotem. ja latałam na samym początku ciąży, ale teraz (9tc) miałabym obiekcje bo ciągle mnie mdli i wymiotuję... poza tym niektóre linie lotnicze nie wpuszczają na pokład kobiet w zaawansowanej ciąży, ze względu na możliwość przedwczesnego porodu, ale granice są dość zróżnicowane i o to trzeba się dowaidywać u konkretnych przewoźników. ahha... jeżeli chcesz poczytać więcej na...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,41710996,41710996,ciaza_a_lot_samolotem_.html


Temat: Polska a brytyjska sluzba zdrowia
Co szpital, co lekarz, to inaczej, nie co kraj... Heja! Mieszkam w Londynie i miesiac temu stracilam synka w 15 tyg ciazy (mialam wywolany porod, bo umieral, dluga historia...). Do kiedy ciaza przebiegala prawidlowo, to opieka byla... srednia. To byla moja pierwsza ciaza, wiec nie mam porownania, ale nie czulam, ze sie zbytnio tu mna przejmuja. Jak tylko okazalo sie, ze cos ... pracownik w administracji), ogolne podejscie w Anglii jest, ze jesli wyglada, ze wszystko jest ok, to nie ma kobieta w ciazy za duzo spotkan z polozna itp. Ale jesli cos jest nie tak, to wtedy opieka jest super. Powiedziano mi, ze jak tylko okaze sie, ze znow jestem w ciazy, to mam od razu isc do lekarza i bede pod extra opieka (ze wzgledu na problemy w pierwszej ciazy), czyli extra testy, usg itp. Co kraj to obyczaj, trudno mi oceniac, gdzie jest lepsza opieka lekarska, ale duzo tez pewnie zalezy na jakiego...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,63000831,63000831,Polska_a_brytyjska_sluzba_zdrowia.html


Temat: prawo jazdy
obecnie jestem w 28 tyg ciąży i jestem w trakcie robienia prawa jazdy po długim weekendzie jadę ustalać egzamin. Dobrze się czuję i ciąza przebiega prawidłowo poza tym do jazd pochodzę ... wcześniejszym porodem. Może coiś w tym prawdy jest ale póki co u mnie szyjka zamnięta i mam zamiar skończyć je robić i wolałabym je zdać za pierwszym razem ale w razie czego 3 tyg czeka się na egzamin więc przed samym porodem mogę się załapac na drugi termin ale jestem dobrej myśli. dużo osób mówi że by się nie odwżyłoby na prawko ale to zależy kto jak się czuje zdrowotnie i na siłach. Ja już po porodzie mogłabym juz tylko pomarzyć o robieniu kursu z dwójką dzieci nie wyobrażam sobie. Narazie mój 3...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,586,61548439,61548439,prawo_jazdy.html


Temat: już nie karmię :(
już nie karmię :( Na początku ciąży karmiłam małą bez zmian, dwa razy dziennie. Byłam pełna optymizmu, myślałam że utrzymam laktację do końca ciązy a potem będę karmić dwójkę. Przygotowałam się merytorycznie na batalię z moim ginem który kazał odstawić mimo ze ciąza przebiegała prawidłowo. Ale wszystko potoczyło sie inaczej. Od początku piersi były strasznie wrażliwe ale jakoś to znosiłam (choć czasem ... sumienia ze za wcześnie zdecydowałam się na drugą ciązę. Do tego mam taki irracjonalny lęk że po porodzie też nie będzie mleka (teraz piersi są miękkie i zupełnie nie wyglądają tak jak powinny w ciąży) Zastanawiam się czy Karina wróci do cysiania jak pojawi się rodzeństwo czy przerwa będzie zbyt długa i zapomni.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,21000,92974273,92974273,juz_nie_karmie_.html


Temat: kolejna ciąża?
Witam Cie Karolino ! Ja tez sie balam kolejnej ciazy, ale oddalam ta decyzje w rece losu, jezeli moge to tak nazwac... 22.05. moja corcia konczylaby 6 mc.,odeszla nagle niespodziewanie jeszcze pod moim secem w 38tc.... Byl to dla nas ogromny szok, bo ciaza przebiegala prawidlowo.... Urodzilam ja martwa, wazyla 3450 i 58cm dluga, byla sliczna, ale..... caly czas ja widze i ... i mysle ze to ona maczala w tym wszystkim swoje paluszki..... I po porodzie powiedzialam sobie ze nie bede czekala pol roku, tylko ze jak Bog da nam kolejne dziecko tak bedzie i nie musialam czekac dlugo, bo niecale 3mc i mysle ze tak mialo byc, i nie boj sie kolejnej ciazy, bo to co ma nas spotkac, to i tak mamy...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16556,23921288,23921288,kolejna_ciaza_.html


Temat: W ciąży do Egiptu
Generalnie w ciązy, która przebiega prawidłowo i w której nie ma żadnych powikłań, nie ma żadnych przeciwskazań do latania samolotem (poza ostatnimi tygodniami ze względu na ryzyko rozpoczęcia akcji porodowej na pokładzie, ale tu nie chodzi o to, że sam lot wywołuje przedwczesny poród, tylko po prostu inie lotnicze zabezpieczają się przed niepotrzebnym kłopotem w postaci kobiety, która nagle zaczyna rodzić i nie chcą przyjmować na pokład kobiet w bardzo zaawansowanej ciąży, chociaż znam i takie, które były w zaawansowanej ciążę, a na nią nie wyglądały i też latały). Zalecenia są takie same jak dla wszystkich pasażerów: dużo pić, ruszać się (to głównie przy bardzo długich lotach). Na pewno wskazane jest odwiedzić lekarza tuż przed lotem, aby potwierdził, że nic złego się nie dzieje i że można lecieć spokojnie. Natomiast jeśli chodzi o długie i krótkie dystanse, to tu też nie ma żadnej różnicy (poza oczywistym zmęczeniem, które będzie wieksze w przypadku dłuższej podróży). Czy ... się jeszcze mniej (nie bardziej niż np. w szybkobieżnej windzie). Piszę to wszystko, bo nie ma sensu straszyć innych dziewczyn i samemu się stresować. Ja latam przez całą ciążę (w tym lot do San Francisco w sumie 14 godzin w 13 i 14 tyg. ciąży) i czuję się świetnie (teraz jestem w 27 tyg.). Spokojnego lotu!!!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,622,21237114,21237114,W_ciazy_do_Egiptu.html


Temat: Dlaczego kobiety decydujące się na cesarkę są ....
> szczesliwie zakonczyc porod. Zastosowanie kleszczy nie znaczy, ze POWINNO sie > bylo wykonac ciecie cesarskie. Zastosowanie kleszczy nie znaczy, ze uszkadza si > e > matke lub noworodka. Zastosowanie kleszczy oznacza, ze postep porodu nie jest > prawidlowy i nalezy go- dla dobra matki i/lub dziecka- przyspieszyc. Podobno kleszce stosuje się gdy poród przebiega nieprawidłowo, a na cesarkę jest już za późno. W Polsce bardzo często stosuje się kleszce właśnie przez za długie zwlekanie lekarzy, którzy nie chca wykonywać cc...! > Nieprawda. Zreszta nie tylko u nas jest tyle kobiet, ktore tyja w ciazy ponad > miare, nie lecza cukrzycy ciezarnych i hoduja dzieci ponad 4 kg. Zreszta > urodzenie dziecka 4 kg i wiekszego naprawde nie musi byc problemem. Nie musi ale ... bo za wysokie koszty!!! Nie musze dodawac, że po porodzie była bardziej obolała niż nie jedna z kobiet po cc! > Kazda ciaza pozostawia slady na cale zycie, niezaleznie od sposobu jej > rozwiazania. To normalne. Nie chcesz sladow, nie zachodz w ciaze. Ale jak > wiktorkaa odpowiedziala, nie o to w tym watku chodzi. Chodzi mi oczywiście o ślady, których można byłoby uniknąć przy profesjonalnej opiece lekarskiej! Nie chcesz śladów nie zachodz w ciąże... Fajne myślenie!!! Przypomina mi to nastawienie pań położnych z czasów PRL, wszyscy pewnie słyszeli o porodach przy otwartych...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,7873786,7873786,Dlaczego_kobiety_decydujace_sie_na_cesarke_sa_.html


Temat: To możę urtować zdrowie waszego dziecka!!!
To możę urtować zdrowie waszego dziecka!!! Witam, chciałabym podzielić się swoją historią,bo może dzięki temu pomogę choćby jednemu maluszkowi i jego mamie. Moja ciąża przebiegała prawidłowo do 27tc, wtedy to wystąpiły przedwczesne skurcze i skróciła się szyjka. Dostawałam leki i donosiłam ciążę do końca 37tc. W ciąży musiałam zmienić lekarza, jednak nowy [dr Wielgoś] mino wielu pozytywnych opinii okazał się bardzo złym wyborem. Nie dopilnował bardzo ważnego badania na paciorkowce, to długa historia, nie chcę nikogo nią zanudzać więc opowiem ją w skrócie. DOPILNUJCIE BADANIA NA PACIORKOWCE, JEŻELI ZAGRAŻA WAM PORÓD PRZEDWCZESNY ZRÓBCIE GO WCZEŚNIEJ [ZAZWYCZAJ ROBI SIĘ GO W 36-37TC]. Mój synek zaraził się podczas porodu, szczęście w nieszczęściu że bakteria zaatakowała układ moczowy, a mogła wywołać SEPSĘ, która bywa śmiertelna. Przez 10 ... dało się łatwo uniknąć. Gdyby lekarz zrobił badanie na paciorkowce to przy porodzie podano by mi antybiotyk i synek byłby zdrowy. Ze względu na infekcję układu moczowego musieliśmy zrobić cystografię, a ... paciorkowca to przy porodzie podadzą wam antybiotyk który uchroni wasze maleństwa przed zakażeniem. Życzę wszystkim wam dużo zdrówka oraz łatwych i terminowych porodów Tutaj znajdziecie więcej informacji: www.paciorkowiec.pl/
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,586,89008890,89008890,To_moze_urtowac_zdrowie_waszego_dziecka_.html


Temat: JAKIE ZWOLNIENIE PO TERMINIE PORODU?
poinformował, dopiero położna po porodzie. Mimo że urodziłam 2 tygodnie po terminie Malutka nie miała oznak przenoszenia. Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,584,12036742,12036742,JAKIE_ZWOLNIENIE_PO_TERMINIE_PORODU_.html


Temat: Agenezja - jaka przyczyna ?
to czemu się chce ciąć? Jednak za dużo widziałam dzieci po komplikacjach po porodzie naturalnym, bałam się, wybrałam cesarkę. I teraz lekarz chyli mi czoła, że podjęłam taką decyzję, bo przy wodniakach, jakie miał mój mały poród naturalny mógłby znacznie pogorszyć sprawę. Agenezja. Do końca nie chce mi się w to wierzyć, konsultowałam się z kilkoma lekarzami, pozatym spędziliśmy trochę czasu na ... i ich pociechy, no i stokrotne dzięki dla założycielki forum, skarbnica wiedzy jaką tu opisuje jest nieoceniona. A ja pewnie napiszę coś więcej, bo nasza historia jest bardzo bardzo długa i...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,40324,55665154,55665154,Agenezja_jaka_przyczyna_.html


Temat: Kiedy będzie najlepszy moment na cc w tej sytuacji
Kiedy będzie najlepszy moment na cc w tej sytuacji Chciałabym was prosić dziewczyny o poradę. Pierwsza ciąża przebiegała normalnie, dzidziuś ułożony był prawidłowo, więc spokojnie mogłam czekać na moment rozwiązania. Odeszły ... niezależnie od ich obliczeń, ja nie zamierzam rodzić pośladkowo. Lekarz zgodził sie umówić ze mną na cc. Problem polega jednak na tym, iż mam dwa terminy porodu. Jeden wg USG, w ... podjąc decyzję. Nie wiem czy lekarz mówi prawdę, czy widząc moje przerażenie co do wizji porodu pośladkowego i jego wyjazdu, zgodził sie umówić, ponieważ mu marudziłam. Ja nie chcę żeby dzieciątko ... ukończony 37 (połowa 38 tc) - jeśli dobrze liczę. Pierwszego syna urodziłam 4 dni po terminie obliczonym wg OM. Natomiast biorąc pod uwagę moje długie cykle - w ciąże mogłam zajść równie dobrze w drugiej połowie cyklu, co mogłoby oznaczać, iż ciąża jest młodsza. Lekarz twierdzi natomiast, ze ułozenie pośladkowe predysponuje do wcześniejszego rozwiązania. Nie wiem już co o tym myśleć. Jeśli...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,13344,45424695,45424695,Kiedy_bedzie_najlepszy_moment_na_cc_w_tej_sytuacji.html


Temat: Pytanie o pomoc jaka otrzymałyście
Właśnie przeczytałam wszystkie wypowiedzi, jestem w szoku i wydaje mi się że piekło przez jakie przeszłam jest znacznie mniejszym piekłem niż te wasze.Moja ciąża od początku przebiegała idealnie,żadnych plamień(wcześniej dwaporonienia w 6 tyg.)mdłości.W 33tyg.koszmarne swędzenie całego ciała,diagnoza-cholestaza ciężarnych-niewydolność wątroby, która może doprowadzić do śmierci płodu.Trafiłam na patologię ciąży na Żelazną i nachwalić się nie mogę personelu medycznego i lekarzy, wszyscy mili, sympatyczni ... serce-odpowiedź:wszystko prawidłowo,dziecko jest trochę szczupłe ale widocznie taka jego uroda.Początek 37tyg.wywoływany poród.Reaguję dopiero na trzecią dawkę oksytocyny.Na szczęście w szpitalu ma akurat dyżur moja lekarka prowadząca.Poród 21 grudnia błyskawiczny, p.doktor cały ... jest nieco wolniejszy,ale robimy co możemy żeby mu pomóc.Długa jeszcze droga przed nami, ale jesteśmy pełni nadziei na szczęśliwy finał. Monika mama Filipa
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16556,11550463,11550463,Pytanie_o_pomoc_jaka_otrzymalyscie.html




 

Powered by WordPress dla [Rododendron]. Design by Free WordPress Themes.